Prekių grąžinimas

Stilėja.lt įsipareigoja pakeisti arba grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Klientas gali pateikti reikalavimą dėl netinkamos kokybės prekių tik per 7 (septynias) darbo dienas nuo jų pristatymo.

Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.

Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę, Klientas privalo laiku pranešti apie tai Stilėja.lt el. paštu: info@stileja.lt. Stilėja.lt pateiks tolimesnių veiksmų instrukcijas.

Klientas sumoka už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Stilėja.lt administracija, įsitikinusi, kad prekė grąžinta dėl netinkamos kokybės, grąžina Klientui patirtas pristatymo, grąžinimo išlaidas bei už prekę sumokėtą sumą. Klientas ant grąžinimo siuntų turi nurodyti siuntėjo adresą. Stilėja.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke taip pat turi būti grąžintos tuo pačiu metu. Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Stilėjalt nurodytu adresu.

Svarbu žinoti:

Grąžinant prekę, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos, išskyrus tik tuos atvejus, kai prekę gražinate dėl mūsų kaltės (esant brokui ar defektui).
Grąžinamą siuntinį visada siųskite tik registruota pašto siunta.