Naujienlaiškis

Specialūs pasiūlymai (+)

Atsitiktiniai atsiliepimai

Labai patenkinta, puiki svetainė, geras ir greitas aptarnavimas, o šešėliai kuriuos įsigyjau taip pat labai patiko:) ...

kristina
paliko atsiliepimą

Likau labai patenkinta, prekė buvo būtent tokia, kokia buvo pavaizduota paveikslėlyje. Ateityje ir toliau naudosiuosi Jūsų paslaugomis! ...

Viktorija
paliko atsiliepimą

Super internetine parduotuve ! Viska gavau labai greitai , apie viska buvo pranesama sms zinute ir el.pastu , labai atsakyngai viskas . Dar gavau dovanele , kuria buvau labai maloniai nustebinta . Aciu jums ! :) ...

Violeta
paliko atsiliepimą

Greitas pristatymas.REKOMENDUOJU!!! ...

Krisginta
paliko atsiliepimą

Esu labai patenkinta pirkiniais:) viską gavau jau kitą dieną po užsakymo, prekės geros ir kokybiškos. Ačiū!!! :) ...

Tatjana
paliko atsiliepimą

Ačiū už malonų bendravimą bei ypatingai greitą prekių pristatymą. Iš visų internetinių parduotuvių, Stilėja man prekes pristato greičiausiai. Visiem rekomenduoju pirkti čia. ...

Vaida
paliko atsiliepimą

Likau labai patenkinta. Labai draugiški darbuotojai , prekes atsiunčia laiku. ...

brigita
paliko atsiliepimą

Prekių grąžinimas

 

Stilėja.lt įsipareigoja pakeisti arba grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Klientas gali pateikti reikalavimą dėl netinkamos kokybės prekių tik per 7 (septynias) darbo dienas nuo jų pristatymo.

Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote. 

Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę, Klientas privalo laiku pranešti apie tai Stilėja.lt el. paštu: [email protected]Stilėja.lt pateiks tolimesnių veiksmų instrukcijas.

Klientas sumoka už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Stilėja.lt administracija, įsitikinusi, kad prekė grąžinta dėl netinkamos kokybės, grąžina Klientui patirtas pristatymo, grąžinimo išlaidas bei už prekę sumokėtą sumą. Klientas ant grąžinimo siuntų turi nurodyti siuntėjo adresą. Stilėja.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke taip pat turi būti grąžintos tuo pačiu metu. Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Stilėjalt nurodytu adresu.

 

Svarbu žinoti:

Grąžinant prekę, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos, išskyrus tik tuos atvejus, kai prekę gražinate dėl mūsų kaltės (esant brokui ar defektui).
Grąžinamą siuntinį visada siųskite tik registruota pašto siunta.